mathias123 | Ansökan till Staff

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
M

mathias123

Gäst
Användarnamn: mathias123

Ditt namn: Mathias

Ange ditt födelsedatum: 19 Juli 2005

Ditt Discordnamn: mathiasb44

Berätta kortfattat om dig själv. Jag heter Mathias, jag är 19 år gammal och har spelat rp sedan 2017 och jag hatar servrar med 10åriga admins och söker härmed tjänsten som admin eftersom jag kommer utrota dessa för att behålla den högsta möjliga nivån av rp som går. Jag har ägt 3 servrar back in the day när jag själv var ett barn och gjort alla möjliga fel ni kan tänka er. Jag har lärt mig väldigt mycket av mina misstag och har därpå mycket att lära ut hoppas jag. Jag var staff på snöstaden innan denna uppdatering.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? oftast 18-01 men även mitt på dagen på helger.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 1 dag

Varför ansöker du som staff på Avena? För att jag känner att min kompetens och min erfarenhet skulle kunna bidra till att denna server inte blir neddragen av parasiter.

Vad är din uppgift som Staff? Att göra så att alla som vill rpa ska få rpa.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Hoppas på att bidra med bra rp och hålla en bra balans på servern.

Jag klickade i RP och medlemskap då jag känner att jag skulle vilja ha kontroll på RPn ingame med perms och även medlemskap som skickas in på dcn då jag tycker att min individuella bedömning räcker rätt långt för att avgöra om en person är bra eller dålig.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag har svårt att bli stressad bakom en data skärm.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Medlemskap

F

FNAJTAN

Gäst
++ rep för jag hatar också 10 åriga admins som inte vet vad dom håller på med

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom