Mille | Ansökan till Staff

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
M

Mille

Gäst
Användarnamn: Mille

Ditt namn: Mille

Ange ditt födelsedatum: 17 September 2009

Ditt Discordnamn: MilleG20

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en person som gillar att rpea och spela som polis men är också bra på straff arbete för jag kan ta beslut och vågar ta åtgärder på folk. Jag är också väldigt social och är inte blyg. Kan prata u stressiga situationer och kan bete mig som en normal människa plus jag är mogen nog att bli staff på denna server. Plus jag har många kunskaper inom staff för jag har tidigare varit staff på Vation då min dator blev hackad och inte kunde spela på 1 år men nu är jag tillbaka på topp och är redo att ta beslut och andra saker.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? När jag slutar skolan och det är ungefär klockan 15:00 och jag kan vara aktiv enda tills kvällen men jag gymmar och har träningar vissa dagar också men kommer kunna vara online som staff ungefär 3 timmar om dagen.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Sen start ungefär.

Varför ansöker du som staff på Avena? För jag skulle vilja bli staff för att visa att jag faktiskt vågar ta åtgärder på vem som helst. Jag vill som staff få bort alla lallare från servern som helt förstör rp nivån på servern vilket jag anser är väldigt tråkigt för på en rp server ska man kunna rpa annars får man ta sina konsekvenser. Jag vill få en till chans att bli staff för att visa vad jag verkligen kan och vara väldigt aktiv för att få bort så många lallare samt problemspelare som möjligt då det förstör rpn. Jag känner att jag är väldigt bra på det sociala när man är helper typ som att ta intervjuer och support. För jag som person är alltid väldigt trevlig och respekterar allas åsikter oavsätt vad som hänt. Jag känner att alla helpers borde ha bra bemötande då man ska agera professionellt vilket är viktigt att göra. Dessutom vill jag vara helper för att försöka göra rpn roligare och försöka få folk att skapa roligare scenarion på servern alltså vill jag jobba för att få roligare rp.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att fatta bra beslut och göra så det blir rättvist för alla på servern. Min uppgift som staff är också att ta supports och reports och hjälpa alla som behöver hjälp. Min uppgift är också att specca lite här och där som kanske på ett bankrån för att kolla om det är bra rp och så att det blir ett roligt scenario. Min uppgift är också att banna hackers och banna folk som inte kan bete sig riktigt efter flera varningar. Jag vet hur man agerar professionellt för jag har tidigare varit staff på större servrar.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Hög rp nivå mycket roliga scenarion och att bara göra servern bra helt enkelt men inte bara det utan jag kommer kunna göra många kompisar och vara rolig. Då jag inte kommer vara respektlös mot någon och jag kommer lyssna på dom som är högre uppsatt då jag har varit med om sånt förut. Och jag vet hur man hanterar stressiga situationer.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker att lugna ner allihopa och försöker att få en och en prata så inte alla pratar i min på varandra sedan löser vi det på ett rättvist sätt då vi fortfarande följer reglerna och håller oss till en bra rp nivå och när allt är löst så säger vi alla förlåt för det vi har gjort och alla säger hejdå till varandra så alla känner sig respekterade.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Jobb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom