Godkänd Olli11king | Medlemskap ansökning

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
O

Olli11king

Gäst
Användarnamn: Olli11king

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? olli_1113

Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tobias Johansson och han är 25 år gammal. Han har haft det tufft när han var liten då han blev slagen och sånt. Tobias bodde på en gård utanför stan. Han vill bli polis för att han vill inte att andra ska få den uppväxten som han hade. När han var liten så älskade han att springa och röra på sig. Han var aldrig hemma för att mamma och pappa bråkade hela tiden. Dem var jämt fulla. Så Tobias levde jämt ute för att han tyckte det var läskigt hemma. Tobias sprang alltid in i storstaden för att se om han såg några polis bilar. Han har alltid älskat poliser, Så han sa redan i ung ålder att han skulle bli polis. När han kom hem så var han trött och gick o la sig. Men det var för att det vara 8 kilometer dit på en stor väg. Tobias blev äldre och äldre, när han var 15 så skaffade Tobias sig ett jobb. Han tjänade rätt bra med pengar. Tobias hade 1 mål med pengarna, det var att han skulle flytta hemifrån. Tobias flyttade när han var 18 år gammal och då började han i polishögskolan och han kämpar fortfarande med att bli polis. Han la inte så mycket fokus i skolan så det var tufft för han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös RP. Och att jag alltid är snäll och trevlig och alltid söker en bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte måste vinna ett scenario. Att man även kan fortsätta spela på ett scenario fast man har förlorat. så att det blir så rolig rp som möjligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst dem. RDM , VDM , COPBAIT

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. jag har typ 2000 timmar på fiveM och söker hela tiden för en bra rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har gjort mitt bästa <3 <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liknande trådar

Top Bottom