Intagen Palle | Ansökan till Staff | Exo

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
R

.rexy200.

Gäst
Användarnamn: Palle

Ditt namn: Adam

Ange ditt födelsedatum: 7 Mars 2009

Ditt Discordnamn: Palle / heltaskar

Berätta kortfattat om dig själv. Hej! Jag heter Adam och är 15 år gammal. Jag gillar att spela på datorn och köra cross osv. På fritiden tycker jag också om att umgås med mina vänner och upptäcka nya saker. Jag går i 9an och ser fram emot att se den nya fina servern som kommer att skapas.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Varje dag från 14:00 - 05:00. Jag brukar vara vaken ganska ofta och sent på natten!

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Ända sen serverstart :D

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som staff på Avena för att jag vill se till så att den nya servern kommer vara så bra samt trygg som möjligt. Jag vill att alla spelare på servern ska kunna ha rolig/bra rp, jag kommer även se till så att det inte är massa skjutande på servern så att alla följer alla regler osv! Vi är en förebild för spelarna. Vårt beteende och proffesionellism speglar spelarnas rp. Om vi staffs visar att vi brinner för det vi gör och rpar på ett korrekt sätt så kommer det på ett sett eller annat reflektera i hur spelarna kommer bete sig i servern. Genom att välkommna spelarna när man tar emot deras ärende och har en pigg och motiverad ton och verkligen försöka förmedla att deras ärende spelar roll för de är en nyckel till att få spelarna nöjda samt få en bra syn på oss staffs. Om vi ej agerar professionellt så kommer det på ett direkt skada deras syn på oss som staffs och hur våra värderingar ser ut för servern. Enkelt sagt: Dåliga staffs leder till dåliga spelare. Vare sig vi vill det eller inte så har vi stort inflytande på de som spelar på vår server.

Vad är din uppgift som Staff? Lite kortfattat! En staff har som uppgift att hålla koll på hur spelarna på servern mår och så inga regelbrott händer i servern! Det är även viktigt med att man måste bete sig bra mot alla så alla känner sig trygga med staff teamet på Avena RP.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidra med riktigt mycket aktivitet samt att agera proffisionellt som en staff!

Vad kommer du att bidra med som Staff? ⬆️

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer riktigt bra, jag håller mig till en lugn och god ton till folk jag pratar med och försöker att inte göra situationen värre!

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Donation

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liknande trådar

R
Svar
1
Visningar
125
.rexy200.
R
A