Nekad Paul K | Medlemskap ansökning (v199o)

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
P

Paul K

Gäst
Användarnamn: Paul K

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? chipstuttar

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Paul Kinnaman, han är inte släkt med Joel Kinnaman men det tror väldigt många. Paul är en go o trevlig grabb från Göteborg men har flyttat till Avena för att fortsätta sina sena studier och plugga universitet med vision om att bli polis. Tidigare i livet har Paul rest runt i världen och besökt många olika kulturer. Detta har gjort att Paul har blivit en självsäker, målmedveten och ödmjuk kille. En stor förändring från gymnasiet. Paul kanske inte tycker som alla andra men han har väldigt stor respekt till andra och deras tankar o idéer som bidrar till att Paul tycker alla människors liv och historier är spännande och lärorika.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig och bra RP. Vill försöka bli polis och kunna hjälpa till i scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för sitt ego. Alla ska ha det kul och vi alla har ett eget ansvar till de.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag förstår reglerna. RDM, VDM, Powergaming och suntförnuft är väldigt vanliga

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja - Har några år på nacken

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en jävel på att dansa till Afrikansk pop

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom