Intagen QueztX. | Ansökan till Staff

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Q

QueztX.

Gäst
Användarnamn: QueztX.

Ditt namn: Mate

Ange ditt födelsedatum: 23 September 2008

Ditt Discordnamn: QueztX.

Berätta kortfattat om dig själv. Jag heter mate och kommer från Ungern jag är uppväxt i Sverige men är född i Ungern, jag bor i Ljungby de är en liten stad som ligger i Småland. Jag går i 9an och jag ska börja gymnasiet nästa år. Jag är en väldigt snäll och omtänksam person och jag tänker på andra hela tiden. Jag gör saker som jag blir tillsagd att göra och jag är även motiverad för att jobba som support då jag har erfarenheter sedan tidigare på Snöstaden.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan vara aktiv varje dag tills skolan börjar då jag måste fokusera på plugget mer

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har aldrig spelat på Avena innan men jag har spelat länge på Snöstaden och även Rebound RP

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker till staff pga att jag tror med mig kommer staff teamet vara mycket mer roligare och mycket med hårdare. Jag är bra på att jobba och även att motivera andra runt mig. Jag hoppas jag blir accepterad till denna servern som Staff och jag ser emot mig i framtiden att göra servern ännu större men hjälp av andra från staff teamet och även ägarna

Vad är din uppgift som Staff? Som support ska du ta hand om support kanalerna i Discord och inne i spelet ska du kolla att alla sköter sig och inte bryter mot några regler

Vad kommer du att bidra med som Staff? Att alla sköter sig och att alla ska spela på ett rättvist sätt och ingen ska fuska eller bryta mot reglerna.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Samma som ovan

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag jobbar och fokusera mer och försöker vara lungt jag vet redan hur det känns då jag har haft några tuffa/stressiga situationer i Snöstaden då jag kunde fixa allt själv eller med lite hjälp

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Kriminell

E

Exo

Gäst
Hej Queztx!
Du har blivit godkänd, välkommen till Avena!
Hoppas verkligen att du prioriterar Avena som din goto server när vi öppnar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom