Godkänd Ragnar | Chef-jobb ansökan(v199o)

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
R

Ragnar

Gäst
Användarnamn: Ragnar

Vilken arbetsplats ansöker du till? Trygg-hansa

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli Chef/VD för att kunna hjälpa fler människor att försäkra sina nya bilar och känna sig trygga med sina investeringar. med att leda företaget kan jag förbättra våra tjänster och säkerställa att kunderna får det bästa skyddet, vilket skapar trygghet och säkerhet i deras vardag.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? nej jag har inte de

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer att utveckla arbetet genom att skapa en aktiv och positiv arbetsmiljö där alla kan samarbeta och trivas. Genom att uppmuntra samarbete och bra kommunikation kan vi arbeta effektivt och nå våra mål tillsammans.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja. har ingen anledning för o sluta

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Ni bör tillsätta mig som Chef/VD eftersom jag är en aktiv och bra ledare som har bra samarbete med alla kollegor på trygghansa. Med min ledarskapsförmåga kommer jag att arbeta för att förbättra upplevelsen för kunderna och skapa en kultur där samarbete och stöd är i fokus. Jag är säker på att jag kan bidra till bra förändringar och hjälpa företaget att växa.

Hur många bans har du? vet inte riktigt inte många ni kan kolla steam:11000014564b287 tror de mitt hex

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom