Godkänd Real_Pandan | Medlemskap ansökning [! Emil]

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
R

Real_Pandan

Gäst
Användarnamn: Real_Pandan

Vad är ditt namn i verkligheten? Dominic

Vad är ditt discord namn? Real_Pandan

Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2006

Berätta om din karaktär. Filip är en kille som är 24 år och är uppväxt i skåne. Han växte upp med sin mamma, pappa och sin storebror. De bodde utanför helsingborg i en liten by som heter Kvidinge. När Filip var 8 år så gick Filips bror bort i en bilkrasch, detta gjorde att Filip mådde väldigt dåligt under en period men en dag slutade han vara ledsen över det och tänkte att hans bror alltid skulle vara med honom. Den dagen började Filip ta tag i skolan och det gick bra för honom. Han var väldigt bra på matte och hade höga betyg. Det gick väldigt bra tills han började åttonde klass då började han umgås med fel personer, de gjorde olagliga saker så som att missbruka narkotika samt sälja det. Filip föll för grupptryck och blev tvingad till att testa knark och detta hände flera gånger till sist så började han sälja knarket och blev skyldig personerna pengar för att han har missbrukat narkotikan han skulle sälja. Då började Filip att göra rån i mindre butiker för att tjäna mer pengar. Till sist så hade han betalat av sina skulder och då bröt han kontakten med personerna. När han fyllde 23 så flyttade han hemifrån och flyttade han till en stad som hette Reshaped och där utbildade han sig till Mekaniker och började att jobba på mekonomen. En dag fick Filip sparken och då hade han inga sätt att försörja sig på så kronofogden tog allt han ägde och nu är Filip ute och letar efter nya äventyr.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan tillföra roliga diskutioner och långa scenarion då jag inte vill ha korta och tråkiga utan jag försöker breda ut mina scenarion så mycket som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid börjar springa efter en polis gripit än t.ex att man faktiskt ger upp även fast man har chanser att komma undan

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Copbait - man gör allt för att polisen ska jaga dig. Powergaming - man använder spelets logik och fortsätter köra fast man t.ex krockat i 240 km/h

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har ungefär 4000 timmar på spelet och har spelat på många 18+ servrar

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Na

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liknande trådar

Top Bottom