Intagen realrylle | Ansökan till Staff

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
R

realrylle

Gäst
Användarnamn: realrylle

Ditt namn: Elliott

Ange ditt födelsedatum: 16 November 2007

Ditt Discordnamn: .realrylle

Berätta kortfattat om dig själv. Jag gillar att gymma och spela datorspel på fritiden, kollar även mycket film. Ganska hjälpsam av mig när folk behöver hjälp. Jag blir inte arg ofta men när jag väl blir arg kan jag bli riktigt arg.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? olika från dag till dag men veckodagar kommer jag kunna komma in cirka 17-18 ibland tidigare (ungefär kl 15-16 på måndagar och fredagar då jag slutar tidigare).

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Ungefär sen öppning

Varför ansöker du som staff på Avena? För att jag vill vara med och hjälpa till och är medveten om att det finns staffs som inte är där för att hjälpa till och då vill jag se till att det finns nån som är där för att göra nytta och hjälpa medlemmarna på Avena. Jag skulle även säga att jag har ganska mycket erfarenhet som staff och tror att jag skulle passa bra som de igen.

Vad är din uppgift som Staff? Hjälpa medlemmarna på servern och ta åtgärder på dem som inte vet hur man följer regler och på så sätt förbättra rpn när lallarna blir bannade.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med en snäll och glad kille som alltid vill det bästa för alla och alltid vill hjälpa till.

Hur hanterar du stressiga situationer? Försöker lugna ner mig tänka på något annat en liten stund sen försöka fokusera på uppgiften eller vad det nu är som händer och sen tänka ut varför det vart så stressigt och på så sätt lista ut hur jag ska göra i nästa liknande situation så det inte händer igen.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Medlemskap, Jobb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liknande trådar

Top Bottom