R
RichBreakGamer
Gäst
Användarnamn: RichBreakGamer
Vilken arbetsplats ansöker du till? Rikspolischef
Varför vill du bli Chef/VD? jag vill bli rikspolischef då jag känner att dem gamla kåren var kaos och jag e redo att göra mitt bästa för att styra upp kåren på banan igen.
Vad rollspelar du som för tillfället? Advokat chef
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja varit rikspolischef på andra serverar samt bitr
Hur kommer du att utveckla arbetet? Kommer utveckla arbetet mot social rp samt få kåren på bättre vägar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För att jag är nog en av dem äldre som spelar på servern och har mycket sunt förnuft
Hur många bans har du? 0
Vilken arbetsplats ansöker du till? Rikspolischef
Varför vill du bli Chef/VD? jag vill bli rikspolischef då jag känner att dem gamla kåren var kaos och jag e redo att göra mitt bästa för att styra upp kåren på banan igen.
Vad rollspelar du som för tillfället? Advokat chef
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja varit rikspolischef på andra serverar samt bitr
Hur kommer du att utveckla arbetet? Kommer utveckla arbetet mot social rp samt få kåren på bättre vägar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För att jag är nog en av dem äldre som spelar på servern och har mycket sunt förnuft
Hur många bans har du? 0