Nekad Slaktaren Mackan | Ansökan till Staff

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
S

Slaktaren Mackan

Gäst
Användarnamn: Slaktaren Mackan

Ditt namn: Max

Ange ditt födelsedatum: 17 December 2004

Ditt Discordnamn: slaktaren mackan

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en mogen person som är 19 år gammal och vill gärna bli staff som jag var på Valon jag spelar varje dag och tycker extra mycket om rollspel jag har mycket erfarenheter om att vara staff och vet hur alting fungerar,jobb ansv,krim ansv,rp ans,suppor t ansv

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 13-7 på morgonen

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Har kört på valon sedan 2023

Varför ansöker du som staff på Avena? för jag har varit förut vet hur alt fungerar och för att jag har mycket erfarenheter inom det

Vad är din uppgift som Staff? Att vara aktiv banna de som inte kan bete sig även mina vänner, göra mitt bästa och mitt hårdaste

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med en uppmärksamhet som ni kommer att märka på min aktivitet jag är aktiv väldigt ofta om jag inte är på semester jag kommer med att bidra med att vara trevlig till alla och ha en hög aktiv genom staffarbete vilket är halva tiden på min aktivitet

Vad kommer du att bidra med som Staff? 2 frågor

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar det lungt ber de lunga ner sig och söker om någon kan hjälpa till så löser jag det på ett annat sätt genom att ta en för en så en pratar i taget och jag kommer göra mitt bästa

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Medlemskap

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom