Godkänd spray | Medlemskap ansökning

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
S

spray

Gäst
Användarnamn: spray

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? spray:)

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Nilsson och har varit med i kriminella nätverk som tonåring då han växte upp med sina föräldrar som oftast bråkade och slog varandra men han ville bli polis men senare blev han erbjuden att leverera saker åt ett gäng och han skulle tjäna mycket pengar på det och det ville Lars för han ville bli rik och han älskade pengar, hans framtids planer är att bli den största kriminella personen i sin stad och visa att man ej ska ha beef med honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp såsom social rp så att de inte blir en 100kordie server där de bara skjuts

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man spelar för att de ska bli ett bra scenario för båda inte bara för att man själv ska vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst alla 1. copbait man får ej avsiktligt försöka få polisen efter sig 2. korruption inom yrke är ej tillåtet på något sätt rdm är random death making och betyder att du dödar nån helt utan anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på 4 andra rp servrar såsom snöstaden centic unive och rebound

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej de är lugnt

Top Bottom