Intagen Tobias1 | Ansökan till Staff [Alz]

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
T

Tobias1

Gäst
Användarnamn: Tobias1

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias

Ange ditt födelsedatum: 8 Augusti 2003

Ange ditt Discordnamn: Tobias210184

Berätta kortfattat om dig själv: Heter Tobias är 21 år gammal är en väldigt trevlig kille som gillar att hjälpa andra personer är en väldigt trevlig kille att prata med för jag gillar att prata med nya personer som jag inte har pratat med förut och sen så är jag en väldigt glad sam person för jag gillar att göra andra personer glada och att dom ska känna att detta är en bra server för jag gillar att dela med mig av glädje och sen så är jag en väldigt possitiv person sen så om jag spelar på en server länge så gillar jag att sprida denna server till andra så fler kommer komma in på denna server och spela med oss

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? jag kommer att kunna vara aktiv ungefär 8 timmar per dag samt helger så kommer jag kunna vara aktiv på 11 timmar på helgerna sen så kommer jag mest ta dc support samt reports ingame

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? snart i 1 månad

Varför ansöker du som staff på Avena? jag tycker om denna server och sen så vill jag hjälpa denna server till en tryggare server och få bort lallare som bara vill förstöra för jag vill att personer som spelar på denna server ska ha de trevligt och sen att dom ska känna att dom är värdefulla precis som dom är för jag kommer alltid acceptera personer som jag pratar med och att visa respekt till dom för jag kommer alltid vara vänlig både ingame och i dc för att kunna hjälpa dom så mycke som de bara går för jag gillar verkligen denna server och då kommer jag ge allt till denna server så gott som de bara går så alla kommer att trivas och att alla kommer gilla att spela på denna server sen så vill jag bli staff för jag gillar att prata med nya personer och sen så gillar jag att hjälpa andra personer så mycke som de bara går att hjälpa dom

Vad är din uppgift som Staff? de är att hjälpa personer ingame och i dc sen att prata med personer och lösa problem om de har hänt något i ett senario försöka lösa de problemet så att de blir rättvisst sen hålla koll på server sen att man har de roligt med andra som är staff på denna server sen att kolla runt på servern så alla sköter sig läsa ansökningar

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer bidra till att denna server kommer bli bättre och sen så kommer jag bidra med att jag kommer vara väldigt aktiv både ingame och på dc samtidigt för jag kommer lägga mer fokus på spelare som spelar på denna server än mig själv för jag gillar att göra andra personer glada och att dom ska gilla denna server så mycke som de bara går och sen så kommer jag göra så mycke som jag bara kan att hålla lalliga personer borta ifrån denna server

Hur hanterar du stressiga situationer? jag är en person som är tyst om de blir stressigt en stund och sen så lutar jag mig tillbaka och tar djupa andetag för att kunna prata med den personen igen

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Kriminell

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom