Godkänd zayne.7 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Z

zayne.7

Gäst
Användarnamn: zayne.7

Vad är ditt namn i verkligheten? leonel

Vad är ditt discord namn? zayne.7

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2011

Berätta om din karaktär. Pablo Hernandez, född 2000, växte upp i en hård miljö där brott och våld var vardag. Redan som tonåring drogs han in i den kriminella världen och lärde sig snabbt hur man får makt och respekt. Han är smart och bra på att läsa av människor, vilket hjälpte honom att klättra uppåt i den kriminella hierarkin.Pablo är lugn på ytan, men bakom den finns en kall och beräknande sida. Han har blivit en viktig spelare i den kriminella världen, där han jobbar med allt från droger till vapen. Trots sin unga ålder har han byggt upp ett starkt nätverk och är både respekterad och fruktad av andra kriminella.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag tycker att jag är bra på RP så jag kan bidra med bra och realistiska scenarion. och en en spännande kriminell karaktär till servern. gängkonflikter kan jag utveckla berättelsen i.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att låta dina motpartens ha övertag eller vinna när det behövs för att skapa ett bättre RP

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM random deathmatch det är att man inte får döda någon utan ett Scenarion eller en andledning. NLR new life rule man får inte komma ihåg något om man har dödt i ett Scenario.Suntförnuft är att tänka realistiskt t.ex du skulle inte gå in i en polisstation och börja slå poliser exempel bara och ett till t.ex gå runt & Slå folk och sno deras bilar på torget alltså att man ska tänka en extra gång och tänka som om det vore IRL.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Liknande trådar

Top Bottom