Godkänd Pablo | Medlemskap ansökning

Välkommen till Lenowia!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
P

Pablo

Gäst
Användarnamn: Pablo

Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Vad är ditt discord namn? ✞Pablo✞

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska heta Adam. Adam ska va hyffsat lång ca 180. Adam är en väldigt enkel människa men gillar att klä sig snyggt. Adam är Wiliam Anderssons barn då han precis som sin pappa vill bli polis. Wiliam är en snäll killa men har grova adhd. Adam fick växa upp utan mamma då hon dog när adam var bebis. Min ide är kanske att han liksom börjar jobba på något ställe och när han blir äldre så försöker han komma in och börja jobba hos polisen. Adam är då 14år och ska söka ett sommarjob i början

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer försöka bidra med så mycket jag kan och allmänt försöka att försöka göra så det blir så bra rp som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett e.x är att man kan spela för båda vinna och förlora att man kan offra sig själv för att den andra karaktären ska vinna scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag kan iallafall dem här grundreglerna som vdm=att man dödar någon med hjälp att ett fordon. Rdm=att man dödar någon utan anldening, Meta gaming att man tar information utanför spelet och använder för att vinna scenarion. Powergaming=att man kör in i en väg i 200km i timmen och man säger inte ens aj utan bara fortsätter köra

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på massa serverar men några är gammla swewawe,unive,fristaden och en liten stund på gammla Velo

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inget speccielt

Top Bottom